Wielki rewanż na KSW15!


(fot. konfrontacja.com)

Ten pojedynek będzie nie lada gratką dla wszystkich ortodoksyjnych fanów wszechstylowej walki wręcz w naszym kraju. Na przeciw siebie stanie dwóch znakomitych wojowników, którzy już kiedyś skrzyżowali ze sobą rękawice w finale turnieju na gali KSW6. Mowa oczywiście o walce z udziałem Krzysztofa Kułaka i Michała Materli.
Obaj fighterzy staną na przeciw siebie w ringu po raz drugi, na piętnastej gali „Konfrontacji Sztuk Walki”, a stawką pojedynku będzie tytuł Międzynarodowego Mistrza Federacji KSW w kategorii średniej. Dla Kułaka, zawodnika KSW Team będzie to pierwsza obrona mistrzowskiego pasa, który wywalczył na gali KSW13 pokonując jednogłośną decyzją sędziów Brazylijczyka Vitora Nobregę. Popularny „Cipao” wraca do startów w formule MMA po ponad rocznej przerwie spowodowanej licznymi kontuzjami i zapewne będzie chciał odebrać trofeum „Modelowi”. Emocji w tym pojedynku na pewno nie zabraknie, a wszyscy fani, którzy pamiętają ich pierwsze starcie zapewne to potwierdzą. Wielki rewanż Kułak vs. Materla na KSW15!

33 thoughts on “Wielki rewanż na KSW15!

  1. nie chce tutaj wystawiać pod jego adresem za dużo inwektyw ale jego styl walki opisał najlepiej on sam ,,chaos” więc nie pozostaje już nic dodać co do jego umiejętności i stylu. Ps. po znajomości zrobiono z niego mistrza ksw. Na gębe dostał ten marny tytuł a cieszył się jakby wygrał ufc żałosny jest… wystarczy też dodać że w jego wadze jest mamed który w 10 sekud rozerwałby tego wyżelowanego cwaniaka na strzępy

  2. a ja mowie ze smiesznie to wyglada: gosciu wraca po bardzo długiej przerwie i od razu dostaje walke o tytuł :] marny bo marny-ale zawsze to pas mistrza, wiec chociaz jakies pozory by sie przydały. a tu gosciu nagle wraca i od razu o MAJSTRA :] szczerze mowiac nie znam pretendenta w ogole, tzn tylko nazwisko kojarze- umiejetnosci juz nie.ten kułak cos tam potrafi, ale tez nie jest znowu jakis niesamowity. oby dali dobre showi to wszystko

  3. KSW organizujac walki krajowych z krajowymi NIGDY nie podniosa poziomu, walk, umiejetnosci zawodnikow(z Polski) i swojej organizacji! Niech Nasi walcza z zagranicznymi zawodnikami! Nie rozumiem dlaczego Kulak bedzie walczyl z Materla… Jaki sens ma ta walka i czy wogole pretendent zasluguje na walke o pas badz co badz „najwiekszej organizacji MMA w Europie”…

  4. ZYGA – dla mnie jesteś żenującym typem. Nie oceniaj ludzi których nie znasz. Nie wydaje mi się ze jesteś jakimkolwiek sportowcem bo nie masz szacunku do drugiej osoby. Wylewasz swoje smutki obrażając innych siedząc przed kompem sam będąc nikim.

    Dwie ostatnie walki Krzyska były bardzo dobrze rozegrane taktycznie i dlatego wyszedł z nich jako zwycięzca. Gdybyś wiedział ze KSW 15 to czas rewanżu to byś może się domyślił czemu akurat taka walka.Nie będę wchodził w szczegóły czy należy się Michałowi od razu walka o pas czy nie. Według mnie walka będzie bardzo ciekawa dla oka. Jeśli lubisz Freak Show to zmień kanał na Jerry Springer Show tam tez się bija.

  5. 10 razy bardziej wole zobaczyć walke najmana niż kułaka… jest już skończony w mma co on może osiągnąc dają mu słabeuszy, po znajomościach walki – po 4 przegranych walkach dostaje walke o tytuł… brak słów

  6. akurat Materla byl swego czasu, najlepszym naszym srednim, kontuzje zniszczyly mu kariere, ktora juz mogla byc za oceanem w UFC, bo mial na to papiery.. teraz musi wrocic, zbije drugi raz Kulaka, obije paru typow jeszcze i jesli bedzie zdrow, moze TopTeam/Berserkers bedzie mialo kolejnego reprezentanta w USA 🙂

  7. kabuto: akurat Materla byl swego czasu, najlepszym naszym srednim, kontuzje zniszczyly mu kariere, ktora juz mogla byc za oceanem w UFC, bo mial na to papiery.. teraz musi wrocic, zbije drugi raz Kulaka, obije paru typow jeszcze i jesli bedzie zdrow, moze TopTeam/Berserkers bedzie mialo kolejnego reprezentanta w USA

    ZGODA! XD niech zbije kułaka!

  8. Ja nie wiem co masz Zyga do Kułaka -akurat serce do walki to on ma wielkie, poza tym bardzo fajnie normalnie i na luzie sie wypowiada…
    a jesli ktos pisze ze nie kojarzy Cipao umiejetnosci tylko troche nazwisko:) to powinien miec zabronione pisanie na forum takim jak to…

  9. a może macie racje… chyba sie myliłem co do tego kułaka tak sobie pomyślałem że są gorsze kanalie np. najman bazelak i przede wszystkim znienawidzony przeze mnie frajer menda obrzydliwy SALETA! na ich tle kułak jest naprawde kimś!

  10. cipek (materla) jest jednym z najbardziej utalentowanych polskich zawodnikow ktorego kariere zastopowaly kontuzje 🙂 wygral turniej ksw pokonujac kulaka I macie czelnosc twierdzic ze to jest jakis kelner? jezeli kontuzje go nie dopadna w przyszlym roku bedzie kolejnym zawodnikiem za oceanem 🙂 niesamowicie poprawil swoja stojke a graplerem jak wiadomo jest znakomitym 🙂

  11. wand: czemu przesada? za stary to on nie jest

    No zobaczymy, ja się trzymam swojego zdania… jeśli chodzi o berserkerów to ja widze dwie szanse na kariery na świecie; narkun i rafał moks(choć z moksem to tak nie do końca ale ostatnią jego walke bardzo przyjemnie się oglądało)a co do materli to jeszcze raz szacun za wole walki, takim go zapamiętałem i licze że dołączy do tego lepszą stójke

  12. moks? prosze Cue nie w tej wadze dla mnie nie zrobi nic wielkiego w mma 🙂 brak stojki… I chyba nie moze zrozumiec tego ze musi zbijac co najmniej do kategorio nizej 🙂 za nisji jest na te wage180 nie ma 🙂

  13. wand: moks? prosze Cue nie w tej wadze dla mnie nie zrobi nic wielkiego w mma brak stojki… I chyba nie moze zrozumiec tego ze musi zbijac co najmniej do kategorio nizej za nisji jest na te wage180 nie ma

    zgadzam się ale od stójki ma w klubie irokeza więc jest możliwe że zrobi postęp!

  14. nie jestem z bt a wiec nie wiem czy robi on stojke u Marcina Parchety ale wyglada na to ze nie bo w sumie nie widze duzej poprawy w jego stojce
    o ile dobrze wiem to robil stojke w klubie bokserskim scorpion ale efektow tego nie widze
    to juz nie jest to samo mma co kilkanascie lat temu ze wystarczylo byc dobrym graplerem i bylo sie mocnym teraz trzeba byc wszechstronnym
    a jego ostatnia walka to wedlug mnie starszna slabizna i wedlug mnie nie pokazal w niej nic oprocz fajnych dziar 🙂

  15. w Berserkersach i Topteam jest jeszcze wielu zdolnych kolesi, ktorzy ciezko trenuja razem z Irokezem, Cipkiem, Bedorfem, Dowda, Moksem, Narkunem, itd a pieprzenie o tym, że jeden czy drugi ma słaba stojke… mysle, że najblizsze pół roku wiele wyjasni, dodam że teraz w srodowisku mma w Szczecinie kazdy wie jak bardzo Cipek poprawil stojke i walka z Kulakiem wszystko wyjasni, warto odnotowac że Bedorf wraca po dlugiej przerwie i moim zdaniem ostro namiesza w polskiej Heavyweight. Narkun chyba tez szlifowal stojke gdzies w Holandii (chyba, że sie myle to mnie poprawcie), a Moks podobno robi takie skretówki, że moglby byc polskim „Toquinho” i zalatwiac rywali bez stojki 😉

    ZYGA: luzuj zawory typeczku i sam sie nie osmieszaj, bo mam wrazenie że dyskutuje z jakims małolatem

  16. lolo: w Berserkersach i Topteam jest jeszcze wielu zdolnych kolesi, ktorzy ciezko trenuja razem z Irokezem, Cipkiem, Bedorfem, Dowda, Moksem, Narkunem, itd a pieprzenie o tym, że jeden czy drugi ma słaba stojke… mysle, że najblizsze pół roku wiele wyjasni, dodam że teraz w srodowisku mma w Szczecinie kazdy wie jak bardzo Cipek poprawil stojke i walka z Kulakiem wszystko wyjasni, warto odnotowac że Bedorf wraca po dlugiej przerwie i moim zdaniem ostro namiesza w polskiej Heavyweight. Narkun chyba tez szlifowal stojke gdzies w Holandii (chyba, że sie myle to mnie poprawcie), a Moks podobno robi takie skretówki, że moglby byc polskim “Toquinho” i zalatwiac rywali bez stojki
    ZYGA: luzuj zawory typeczku i sam sie nie osmieszaj, bo mam wrazenie że dyskutuje z jakims małolatem

    ależ lolo ja cie zmuszam do dyskusji ze mną. Dobrze napisałeś, ja mam duży szacunek do materli, jeśli w walce np z cyborgiem miałby dobrą stójke ,mógłby może nawet wygrać. Widziałem też wiele opinii o skrętówkach moksa i widać to było troche w jego walce z Bayrakiem, dlatego widzę w nim duży potencjał. Jesłi chodzi o szczecin to nie ma żadnych wątpliwości że to zajebiste taining center, chyba nie ma lepszych w polsce, a najbardziej żal mi fijałki… na niego równierz liczyłem, i licze dalej choć ostatnie walki mu bardzo nie wyszły. 😛 Sam luzuj zawory typeczku:P

  17. lolo: ZYGA: cipek z cyborgiem walczyl majac 21 lat, nie mowiac juz nic o tym ze cyborg to byla zupelnie inna liga (trenuje bodajze w chute box). Czas wszystko zweryfikuje

    no walka z cyborgiem wyglądała porażająco… ale nawet komentator brazylijski powiedział że materla to lutador

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *