KSW 39 Colosseum wśród największych wydarzeń sportowych w Polsce

KSW

Jedyne obok Tour de Pologne tak silne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na świecie. 39 Gala KSW na Stadionie Narodowym, 55 tys. widzów – na podium największych światowych gal MMA w historii i w pierwszej trójce największych wydarzeń sportowych w Polsce.

KSW – biznes w liczbach i faktach

KSW COLOSSEUM TO NAJWIĘKSZE WYDARZENIE W HISTORII EUROPEJSKIEGO MMA ORAZ JEDNO Z NAJWIĘKSZYCH WYDARZEŃ W ŚWIATOWEJ HISTORII MIESZANYCH SZTUK WALKI. PATRZĄC NA LICZBĘ SPRZEDANYCH BILETÓW (PONAD 55 TYSIĘCY), MOŻNA SPOKOJNIE ZALICZYĆ GALĘ COLOSSEUM RÓWNIEŻ DO ŚCISŁEJ CZOŁÓWKI NAJWIĘKSZYCH SPORTOWYCH IMPREZ WE WSPÓŁCZESNEJ HISTORII POLSKI.

Po roku 2010 w naszym kraju odbyło się sporo ciekawych i prestiżowych wydarzeń sportowych, które przyciągnęły na trybuny różnych obiektów dziesiątki tysięcy kibiców. W świecie sportów walki największym jak do tej pory wydarzeniem było starcie Tomasza Adamka z Witalijem Kliczką. Galę na nowym stadionie we Wrocławiu obejrzało 42 tysiące kibiców.

Rekord rekordów w Polsce pod względem liczby widzów padł 30 sierpnia 2014 roku podczas meczu siatkówki Polska – Serbia. Była to inauguracja mistrzostw świata, która przyciągnęła na PGE Narodowy w Warszawie 62 tysiące kibiców. Na drugim miejscu znalazł się oczywiście mecz otwarcia EURO 2012. Starcie Polski z Grecją w piłce nożnej, które również odbyło się na PGE Narodowym, obejrzało blisko 57 tysięcy kibiców. Na innych arenach również pojawiało się sporo kibiców w trakcie mistrzostw Europy. Starcie Włochów z Chorwatami przyciągnęło na Stadion Miejski we Wrocławiu zgromadził ponad 41 tysięcy widzów podczas meczu Polski z Rosją, a do PGE Areny, na mecz Chorwacji z Hiszpanią ściągnęło 39 tysięcy fanów.

Również popularna nad Wisłą piłka ręczna nie może pochwalić się aż takimi osiągnięciami jak futbol czy siatkówka. Maksymalnie podczas meczów Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 na trybunach zasiadło kilkanaście tysięcy widzów. Co ciekawe, jednym z najchętniej oglądanych meczów piłki ręcznej w Polsce było starcie pomiędzy Vive Tauron Kielce i Paris Saint Germain HB, które odbyło się w roku 2015 i zgromadziło w krakowskiej Tauron Arenie 15 300 widzów.

KSW 39 ZNALAZŁO SIĘ W GRONIE NAJWIĘKSZYCH WYDARZEŃ SPORTOWYCH NAD WISŁĄ. JUŻ TERAZ WIEMY, ŻE COLOSSEUM BĘDZIE W PIERWSZEJ TRÓJCE Z WYNIKIEM PONAD 55 TYSIĘCY SPRZEDANYCH BILETÓW. TYLKO MECZ POLSKICH SIATKARZY Z 2014 ROKU ORAZ PIERWSZE SPOTKANIE EURO 2012 PRZYCIĄGNĘŁO PODOBNĄ LICZBĘ WIDZÓW NA PGE NARODOWY.

  1. KSW – W PIERWSZEJ TRÓJCE NAJWIĘKSZYCH GAL MMA W ŚWIATOWEJ HISTORII !!!!

Rekord padł w czasach dla MMA „prehistorycznych”, w 2002 roku w Japonii – galę Pride obejrzało wtedy 71 tysięcy kibiców. Drugie miejsce na podium należy do gali UFC w Melbourne, w Australii, gdzie na trybunach zasiadło 56,200 widzów. Już dziś wiemy, że 39. Gala KSW Coloseum będzie (co najmniej!) trzecim najwyższym wynikiem w światowej historii tego sportu!!!

„Po 13 latach od powstania KSW, w przededniu naszej największej Gali na Stadionie Narodowym, mogę z satysfakcją przyznać, że jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało się zbudować. Jesteśmy dziś liderem w Europie, a w Polsce praktycznie nie mamy konkurencji. KSW, obok Tour de Pologne, jest dziś jedynym polskim eventem sportowym realizowanym z takim rozmachem i tak szeroko rozpoznawalnym na świecie – oglądają nas widzowie na 4 kontynentach, walki transmitują telewizje w 36 krajach. Od początku budowa silnej marki samej dyscypliny była jednym z głównych celów Federacji KSW. To dlatego w klatce KSW od lat rywalizują najlepsi zawodnicy. Przywiązujemy również ogromną wagę do każdego aspektu widowiska. Począwszy od logistyki, oprawy graficznej, a kończąc na  widowiskowości każdej gali – w tej dziedzinie od kilku lat jesteśmy jedną z federacji wyznaczających światowe standardy. Wypełniamy największe hale w tym kraju, a w ten weekend padnie zapewne kolejny rekord oglądalności w TV i transmisjach online. Cieszę się, że udało nam się zbudować Polsce tak silną markę, dzięki wsparciu kibiców i mediów. Następny, naturalny krok to ekspansja na rynek brytyjski i amerykański” – mówi Martin Lewandowski, jeden z założycieli KSW.

Skala i plany biznesowe

Ekspansja, także zagraniczna

  • 2017 – wypełnienie Stadionu Narodowego.
  • Plan na najbliższe lata: 4 gale w Polsce + 2 zagranicą / USA i UK
  • Rozwój KSW – VOD
  • Liga KSW
  • Licencje zagraniczne – pozyskanie dużego partnera zagranicznego
  • Walka z piratami

Lider, w Polsce realnie bez konkurencji

  • Od 12 lat nadajemy ton rynkowi MMA
  • Najlepsi zawodnicy walczą dla naszej federacji
  • Wypełniamy największe hale  w tym kraju: Stadion Narodowy, Tauron Arenę w Krakowie etc.
  • Rekordowa oglądalność Gali KSW – miliony widzów
  • Transmisje telewizyjne w 36 krajach, płatna transmisja online na całym świecie
  • Jesteśmy najdłużej funkcjonującą federacją MMA w Europie

Profesjonalny biznes i sport – standardy

  • Jesteśmy liderem w Europie.
  • Było wiele organizacji, które nie utrzymały się dłużej niż 3 lata.
  • Jesteśmy, razem z Tour de Pologne, jedynymi eventami z takim rozmachem i tak szeroko rozpoznawalnymi na świecie.
  • Od początku budowa silnej marki dyscypliny była jednym z głównych celów Federacji KSW. To dlatego w oktagonie KSW – czyli “ringu” mieszanych sztuk walki – od lat rywalizują tylko najlepsi zawodnicy.
  • KSW jest znana z wielkiej dbałości o oprawę każdej gali. W tej dziedzinie od kilku lat jest jedną z federacji wyznaczających światowe standardy i wzorem, który próbują kopiować mniejsze organizacje.
  • KSW potrafi również znakomicie budować potencjał sportowy i marketingowy zawodników. O większości z nich nie można powiedzieć, że są “spokojni jak baranki”, Federacja od kilkunastu lat potrafi jednak znakomicie radzić sobie z temperamentem swoich fighterów. Jest znana z tego, że twardo egzekwuje warunki kontraktów. Ci zawodnicy, którzy trzymają się zasad z czasem mogą wypracować sobie status sportowej gwiazdy, jak było m.in. w przypadku Mameda Khalidova. Jego profil na Facebooku śledzi dziś prawie milion ludzi.

Marka KSW

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników.

Marki w ramach KSW:

KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA

KSW Squad- oficjalna linia odzieżowa KSW

KSW TV – oficjalna platforma streamingowa; największe transmisje online w Polsce. Jedyna PPV na taką skalę, transmitująca walki na całym świecie.

KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych

Puchar KSW – organizacja amatorskich zawodów MMA

Media KSW:

Evetowo organizację wydarzenia wspiera agencja MyLand, odpowiedzialna za gale KSW od 10 lat. MyLand jest również jedynym producentem i wyłącznym dystrybutorem linii odzieżowej KSW Squad, a także w pełni zarządza internetową platformą kswshop.com.

Przed zbliżającą się Galą Coloseum Telewizja Polsat uruchomiła sprzedaż zezwoleń na publiczne odtwarzanie KSW 39. Z oferty zakupu będą mogły skorzystać punkty gastronomiczne, bary, kluby, restauracje oraz hotele  i pensjonaty. Sprzedaż zezwoleń na publiczne odtwarzanie gali „KSW 39 Colosseum” możliwa jest poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego na stronie licencje.polsat.pl.

Pełna lista kanałów: http://www.kswmma.com/index.php?s=news1&newsID=2319

Rekordy KSW 39 / Coloseum

5 – starć mistrzowskich

6 – aktualnych mistrzów KSW zawalczy dziś na gali

1 – walka w historii KSW, w której zmierzą się dwaj panujący mistrzowie

106 – nokautów mają łącznie na koncie zawodnicy KSW 39

108 – poddań mają łącznie na koncie zawodnicy KSW 39

Ponad 55 000 – fanów siedzi dziś na widowni PGE Narodowego

8000 – widzów znajduje się na samej płycie. To więcej niż całkowita pojemność takich hal jak Torwar czy poznańska Arena.

200 – dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów akredytowało się na KSW 39

10 000 – publikacji o KSW 39 pojawiło się w prasie, radiu i telewizji

15 metrów – wynosi przekątna 4 olbrzymich telebimów, które znajdują się nad państwa głowami

800 – lamp oświetla dzisiejsze wydarzenie

700 – metrów kwadratowych wszelkich multimediów znajduje się dziś na PGE Narodowym

14 – tirów przywiozło sprzęt potrzebny do stworzenia dzisiejszego widowiska

20 – kilometrów kabli łączy wszystkie urządzenia na KSW 39

200 – osób działa przy produkcji dzisiejszego wydarzenia

Historia KSW w liczbach

44 – gale KSW

14 – miast odwiedziło KSW do tej pory

18 – różnego typu aren gościło wydarzenia KSW

14 – lat KSW jest już na rynku MMA

369 – pojedynków łącznie odbyło na wszystkich galach KSW

50 godzin i 17 minut – trwały wszystkie pojedynki na galach KSW

97 – nokautów

116 – poddań

154 – decyzji

9 – sekund potrzebował Łukasz Jurkowski na znokautowanie Pawła Zalewskiego

18 – sekund potrzebował Daniel Dowda na odklepanie Roberta Świerblewskiego

17 – zawodników miało na biodrach pas mistrzowski KSW

2 700 000 – widzów ogląda średnio gale KSW w Polsacie i Polsacie Sport

42 – do tylu krajów docierają na żywo transmisje gal KSW

45 000 000 – złotych wynosi  medialna wartość marki KSW

573 900 – fanów śledzi KSW w różnych mediach społecznościowych

358 000 – fanów zasiadło łącznie na trybunach wszystkich wydarzeń KSW

Informacja prasowa

KLIKNIJ W GRAFIKĘ, ABY POWIĘKSZYĆ

KSW

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *