Amazon rozpoczyna współpracę z organizacją UFC

mmabiznes.pl

Największy sklep internetowy na świecie, nawiązał współpracę z UFC.

Amazon to amerykańskie przedsiębiorstwo handlowe, oraz największy sklep internetowy na świecie, który zajmuje się e-handlem. Firma posiada również platformę Amazon Prime Video, na której można legalnie oglądać filmy i seriale, i jest jednym z konkurentów Netflixa.

O współpracy pomiędzy Amazonem i UFC mówiło się już wcześniej, ale wygląda na to, że dopiero teraz udało się wreszcie sfinalizować całe przedsięwzięcie. Od najbliższej gali UFC 222: Cyborg vs. Kunitskaya, która odbędzie się dzisiaj w nocy, Amazon będzie sprzedawał wydarzenia w PPV i pokazywał swoim odbiorcom. Pomimo, że Amazon transmitował już kilka wydarzeń sportowych m.in. mecze NFL, to gala UFC 222 będzie pierwszą transmisją nadawaną w systemie PPV na platformie Amazon.

Na razie nie znamy dokładnych szczegółów tej współpracy, ale wiemy jaka będzie cena dostępu do gali UFC 222. Aby aktywować dostęp do najbliższej gali w jakości HD, trzeba zapłacić 64 dolary i 99 centów.

4 thoughts on “Amazon rozpoczyna współpracę z organizacją UFC

  1. A w polsce pewno by płakali jakby musieli dodatkowo płacić za ufc czy ciekawe gale boksu jak w stanach. Tak jak dziś za ksw za każdyM razem jak jest jakaś transmisja ppv w polsce to od razu jest burza/że za coś dodatkowo trzeba płacić.ludzie myślą chyba że prywane media to jest jakaś organizacja charytatywna.nikt nikogo nie zmusza żeby kupował ppv kto chce to kupuje każdy ma prawo zarabiać .

  2. No cóż takie czasy ,prawa rynku kiedyś na początku ery satelitarnej wszystko było na wyciągnięcie ręki ale z biegiem lat zaczęto kodować kanały i wprowadzać opłaty. Jak będzie w przyszłości wyglądać tv pożyjemy zobaczymy.

  3. Jest w tym coś dobrego : ludzie mogą weryfikować co chcą oglądać , jak coś się nie sprzedaje to nara. Ja np. za Velasquez vs Miocic albo Joshua vs Wilder dałbym tyle , ale za inne nie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.