Strikeforce: zapowiedź + konferencja.


( fot. http://i.cdn.turner.com)

Fragmenty wypowiedzi z konferencji.

Fedor – „Ta walka jest naprawdę dla mnie bardzo ważna, ponieważ Fabricio jest jednym z najwspanialszych fajterów i należy do dziesięciu najlepszych zawodników i udowodnił to już dawno temu. Walczył z wieloma świetnymi nazwiskami.

Werdum
– Jestem fanem Fedora i myślę, że nie ma on słabych stron.

Odnośnie jutrzejszej gali Strikeforce, to muszę przyznać, że niestety znowu nie jest mocno nagłaśniana. Wiedziałem, że niedługo zbliża się ten pojedynek, ale data nie utkwiła mi zbyt mocno w pamięci. Przy ważniejszych pojedynkach, człowiek tak naprawdę oczekuje na nadchodzące starcie. W tym przypadku brakuje mi tego, a myśl, że walka odbędzie się już w tym tygodniu dotarła do mnie niedawno. Porównując to do promocji UFC a zwłaszcza nadchodzącego pojedynku na UFC 116 Lesnar – Carwin, który automatycznie kojarzę z datą 3 lipca, wygląda to bardzo słabo. Organizacja Scotta Cookera dopiero dzisiaj zamieściła 20 minutowy filmik, który zapowiada sobotnie wydarzenie, ale czy taki materiał nie powinien być opublikowany znacznie wcześniej ?

Dla przypomnienia, jedna z najlepszych moim zdaniem zapowiedzi została zamieszczona dopiero w dniu gali ! Chodzi mi tutaj o Strikeforce Nashville i to promo. Dodatkowo nie mieliśmy okazji zobaczyć „Fight Camp 360”, który był umieszczany w przypadku walki Fedora zarówno z Rogersem jak i Arlovskim, co było dobrą konkurencją dla „UFC Countdown”.

W środku wyżej wymieniony materiał, promujący jutrzejsze wydarzenie. Oglądajcie dzisiaj, bo jutro po gali, nie będzie to już miało sensu. Dodaje także, krótki materiał z konferencji. Enjoy.

10 thoughts on “Strikeforce: zapowiedź + konferencja.

  1. Ja już od 3 miesięcy wyczekuję.
    Kto ma Orange sport?? tam będzie ta walka i cała gala na żywo w sobotę w nocy, a na Orange sport Info, o 20:05 w sobotę będzie Fight Camp: Fedor Emelianenko.
    Super by było jak by ktoś to Rip-ował i udostępnił

  2. reakcja autora wpisu nieco przesadzona

    inna sprawa, że za strategię promocyjną odpowiadają macherzy z SHOWTIME i CBS (przecież nawet ten 20 minutowy wspomniany filmik jest autorstwa tej ostatniej stacji), więc to raczej w ich stronę należy kierować pretensje, choć nie ulega wątpliwości, że samo SF powinno robić więcej dla promowania własnych imprez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *