M-1: Fedor vs Rizzo – walka

Przed chwilą w Petersburgu zakończyła się gala M-1, gdzie głównymi bohaterami wieczorami byli Fedor Emelianenko i wracający na ring Pedro Rizzo. Pojedynek do obejrzenia w środku.

17 thoughts on “M-1: Fedor vs Rizzo – walka

  1. Fedor powinien już skończyć karierę, przeciwnicy jakich mu serwuje M-1 Global (przy okazji menagerowie Fiedzi) są po to, aby natrzepać jeszcze troszkę kasy i pokazać, że Fedor się nie skończył. Jego przeciwnicy jednak nie pokazują sobą jakiś mega umiejętności, ani Fedor też nie jest w dobrej formie. Jego „dobra forma” to tylko złudzenie wywołane walkami ze słabymi przeciwnikami, jakby dostał jak tu kogoś z czołówki UFC, to momentalnie wszyscy stwierdziliby, że Fedor nie był w formie tego dnia, bo przecież przegrał. Taka jest prawda.

  2. to prawda,wierzę ze rewanż z Bigfootem i Werdumem by wygrał.Z Hendo również by mógł.Ale każdy gupi wie,ze będąc w najlepszej formie czołówka z UFC nie miałaby z nim szans.Dałby radę każdemu.

  3. Fedor by dal rade kazdemu. Az mi sie zygac chce jak czytam te wypociny. Dali mu Rizzo co nic nie robil tylko czekal na wykonczenie a wszyscy sie podniecaja. W UFC Werdum i bigfot tak by go zbili ze szok lol. I zaczna sie komentarze widziales walki na Hong Mana CHoi tego potwora nie wiedzacego nic o MMA. Albo tego 200kilowego murzyna?? Taa Fedor to maszynaa I zbil by nawet JDS i Caina. Popatrzcie co Cain zrobil z Bigfotem. Zawalczyl strategicznie a nie machal cepami jak Fedor. Walcie sie wielcy fani Fedora.

  4. Zulu teraz waży 200kg!wtedy ważył 155kg,dlatego też wtedy Zulu załatwił Uszola.Swazie spójrz na walke Cormiera z Monsonem,a Fedora z Monsonem.Przebieg walki z Bigfootem był przyczyną nieprzygotowania się do niej.Tak jak SPider który przegrywał z Sonnenem,teraz w rewanżu z nim napewno wygra.Tak samo Fedor z Werdumem walczyłby pewnie zachowawcza nie wchodził by wgl do gnp i wygrałby przez decyzję.A z Bigfootem nie dał by się sprowadzić do gnp w tak hańbiacy sposób jak ostatnio.Kontrował by walkę w stójce i być moze by go nawet znokautował.Podobnie jak Cormier.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *