Strikeforce – Overeem vs Werdum waga

Główna karta

Alistair Overeem (116 kg) vs. Fabricio Werdum (111 kg)
Josh Barnett (116 kg) vs. Brett Rogers (116,5 kg)
Daniel Cormier (108 kg) vs. Jeff Monson (106 kg)
Chad Griggs (106 kg) vs. Valentijn Overeem (106,6 kg)
Jorge Masvidal (70 kg) vs. K.J. Noons (70 kg)

Pozostałe

Gesias „JZ” Cavalcante (70 kg) vs. Justin Wilcox (70 kg)
Magno Almeida (70 kg) vs. Conor Heun (70 kg)
Nah-Shon Burrell (81 kg) vs. Joe Ray (81,5 kg)
Mike Bronzoulis (77 kg) vs. Todd Moore (76,5 kg)
Brian Melancon (79 kg) vs. Isaac Vallie-Flagg (77 kg)

17 thoughts on “Strikeforce – Overeem vs Werdum waga

  1. Alistair to dla mnie taki MMAowski Tyson z boksu, ostatni raz przegral z 4 lata temu a jak ostatnio wygrywa to praktycznie w pierwszych sekundach walki dzis ta walka moze sie skonczyc w pierwszych 30 sekundach ale moze byc takze niespodzianka … zobaczymy

  2. ribo spójrz jeszcze że ilość nie idzie ,w jakość kogo z top 10 pokonał ? Teraz sie okaże czy jest taki dobry czy tylko go kreują niektórzy na tym szanownym forum ,jeszcze raz powtarzam MMA to nie K1 .

  3. Mam wielką nadzieję,że Fabricio jeszcze raz zadziwi świat i potwierdzi,że jest wirtuozem poddań.Tym samym Alistair zostanie w końcu poddany konkretnej weryfikacji od czasu kiedy to przybrał 23kg mięcha „dzięki” jedzeniu koniny… WAR Fabricio WAR!!!

  4. Słuchajcie mam pytanie Overeem ma pas a jeżeli Werdum z nim wygra to zabierze mu ten pas na czym to polega ? bo jak oglądałem turniej Bellatora to Hector Lombard mial pas ale dopiero zwycięzca turnieju miał sie z nim zmierzyć o pas. To po co Alistair bierze udział w turnieju ?:>

  5. „Znawca:P ” Walka musi być zakontraktowana na walke o pas mistrza.Jak nie jest ,to mistrz moze dostawac co walke wpi**dol i tak nie straci pasa.W taki wlasnie sposob nasz Mamed Khalidov wygrywajac z Santiago mogl miec pas Sengoku.Ale zewalka nie byla zakontraktowana o pas mistrza to nasz rodak mogl sie tylko obejsc smakiem.A tak apropos to Brett wyglada na strasznie zagubionego,jakby sie tam przez przypadek znalazl.

  6. A moim zdaniem ten turniej wyszedl juz jak wlodarze wiedzieli ze UFC przejmie STF i chcieli wylonic najlepszego ciezkiego ze STRIKEFORCE,zeby bezposrednio mogl sie zmierzyc z mistrzem UFC.Zeby nie bylo zadnych niedomowien.Ze ten by pokonal tego itd.Podobnie jak Diaz zawalczy z St. Pierrem.Tylko pewnie spodziewali sie kogos innego jako wygranego turnieju a zarazem mistrza STF:):)Ale by szał mieli!!!FIEDIA vs CAIN.

  7. @Znawca, pas HW Strikeforce nie jest na szali, turniej toczy się o pas Strikeforce GP Champion czy coś podobnego 🙂
    mam nadzieję że Ali wgniecie Werduma w ziemię, nie wiem czy tylko mi rzuca się w oczy że od momentu pokonania Fedora dostał +5 do bycia nadętym fiutem. Czas pana sprowadzić na ziemię, WAR Ali!

  8. ignatioos:
    „Znawca:P ” Walka musi być zakontraktowana na walke o pas mistrza.Jak nie jest ,to mistrz moze dostawac co walke wpi**dol i tak nie straci pasa.W taki wlasnie sposob nasz Mamed Khalidov wygrywajac z Santiago mogl miec pas Sengoku.Ale zewalkanie byla zakontraktowana o pas mistrza to nasz rodak mogl sie tylko obejsc smakiem.A tak apropos to Brett wyglada na strasznie zagubionego,jakby sie tam przez przypadek znalazl.

    Dziekuje 😛

  9. bart:
    Aż mi się gorąco robi!!! Werdum war!!!

    Adolf195:
    Mam wielką nadzieję,że Fabricio jeszcze raz zadziwi świat i potwierdzi,że jest wirtuozem poddań.Tym samym Alistair zostanie w końcu poddany konkretnej weryfikacji od czasu kiedy to przybrał 23kg mięcha „dzięki” jedzeniu koniny… WAR Fabricio WAR!!!

    Werdum może wygrać jedynie przez poddanie, tyle że pierw musi obalić Alistera co jest nikłe. Dostanie w pysk parę razy i Reem skończy walkę w 1 rundzie jak to ostatnio czyni.

  10. oveerem jest starsznie dobry niedosc ze wyglada to jeszcze wymaita hehe ale werdum to cwaniak i jest wysoki i oveeremowi bedzie sie ciezko bilo,werdum kawal chlopa i te jego bjj bedzie grubo,oglnie brazylia zawsze wymiatala hehe werdum pewnie zagoni oveerema w swoj game plan…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *