Kategoria | MMA

Dana White odpowiada Francisowi Ngannou: Cormier ma już ustaloną walkę z kimś innym

Josh Hedges/Zuffa LLC/Zuffa LLC via Getty Images

Predator póki co nie dostanie szansy walki o pas.

Tuż po szybkiej wygranej w starciu z Cainem Velasquezem (14-3, 12-3 w UFC), Francis Ngannou (13-3, 8-2 w UFC, #3 w rankingu UFC) zaczął domagać się kolejnego titleshota. I chociaż jego roszczenia są w pewien sposób zrozumiałe tak przez prezydent a UFC zapędy te zostały szybko wyhamowane. Dana White zapowiedział, że dla mistrza wagi ciężkiej, Daniela Cormiera (22-1 1 NC, 11-1 1 NC w UFC) jest już przeciwnik.

Cormier ma już ustaloną walkę z kimś innym. On jest kontuzjowany tak, więc czekamy aż wyzdrowieje i damy mu walkę, na którą czeka. Zobaczymy co teraz będzie z Francisem.

White nie podał dokładnego nazwiska zasłaniając się kontuzją mistrza.

Nic nie może zostać ujawnione zanim on będzie zdrowy i zanim będziemy wiedzieć, że jest gotowy. Dopóki nie zadzwoni i powie, że jest gotowy by walczyć po raz kolejny.

Obecnie Cormier wraca do zdrowia po kontuzji pleców, która niemal doprowadziła do jego wycofania się z pojedynku na UFC 230. Wymarzonym przeciwnikiem dla Daniela byłby Brock Lesnar, ale reprezentant AKA zapowiedział, że chciałby pomścić przegraną klubowego kolegi.

suplementy
Tags: , , , , , , , , ,

14 komentarzy to “Dana White odpowiada Francisowi Ngannou: Cormier ma już ustaloną walkę z kimś innym”

  1. Ridge pisze:

    Lesnar to co najwyzej dostanie wpierd i po walce wpadnie na testach. Logika ufc

  2. mustela pisze:

    dla Lesnara najgorszy typ: ktos silny kto sie nie da przwerocic i ktos kto ma ciezkie rece – Lesnarowa zmora 😉

  3. Shogun pisze:

    Skoro taki Miocic potrafił obalać Francis’a to tym bardziej będzie w stanie to zrobić Lesnar. Szanse na wygraną daje pół na pół, ale sercem za Brockiem 😀

  4. Mustela pisze:

    @shogun – jak lesnar go przewróci raz to go to tyle będzie kosztować że już paska energii nie zregeneruje

  5. Shogun pisze:

    No widzisz i tu akurat się nie zgodzę z Tobą. Brock Lesnar zawsze dba najbardziej o przygotowanie kondycyjne. Przygotowany jest spokojnie na 5 rund. Wiem, że czas gra na jego niekorzyść, ale myślę, że nawet teraz da radę. Podaję linka do jego treningów kondycyjnych: https://www.youtube.com/watch?v=2e4Fs5xP4O8

  6. bad pisze:

    Jeśli dojdzie do tego starcia to liczę na solidne świniobicie.

  7. mustela pisze:

    @Shogun – hm, no moze masz racje, ale raczej masz racje, ze bedzie mial lepsza kodnycje niz Ngannou, faktycznie Carwina zajechal.
    Jakos mnie przycmilo bo jak walczyl z Cainem to szybko spuchl, no ale fakt, walczyc z Cainem i spuchnac to nie wyznacznik bardzo slabej kondycji 😉

  8. Shogun pisze:

    @mustela – wtedy kiedy Brock przegrywał z Alim lub Cainem, miał poważne problemy zdrowotne i sam mówił, że np 3 dni trenował, 5 dni nie trenował, a że ma charakter to chciał się bić i tyle. Niewiele osób o tym wie. To dlatego odszedł z UFC wtedy 🙂

  9. Mustela pisze:

    @shogun – no ale ta walka z Huntem… Toż Hunt to leszcz , że hej a Lesnar słabiutko kondycyjnie i na dodatek na koksie.
    Lesnar ma jedną wielką wadę , on nie potrafi przyjąć i się boi ciosów , to nie jest prawdziwy wojownik i tacy co mocno biją to dla niego postrach

  10. Shogun pisze:

    No tak, ale ciężko znaleźć ( może poza Francisem ) kogoś kto bije mocniej niż Hunt i właśnie tą walką Lesnar pokazał, że jest w stanie przyjąć mocne ciosy. Nie zgadzam się również z tym, że Hunt to jakiś tam leszcz. W UFC jest już bardzo długo i ciągle w top 10, a jakiś czas nawet w top 5. Wiemy, że przegrywasz dwie walki ( max trzy-zależy od nazwiska i osiągnięć) i lecisz z organizacji. Zresztą nie ma co „gdybać” – pożyjemy zobaczymy 🙂 Pozdro 600

  11. mustela pisze:

    @Shogun – ja tylko o Hunt’ie, bo akurat (nie wiem czemu) jakos go nie lubie:
    uwazam, ze jest „leszczem” bo to taki jednowymiarowy zawodnik z b.dobrym uderzeniem, ale
    13 wins/14 loses – ujemny bilans!
    na ostatnie 6 walk wygral 1 (bo licze tez z Lesnarem przegral)
    no i ujemny bilans w UFC

  12. mustela pisze:

    @Shogun – a tak po za tym to pozdrowienia tez 😉

  13. Shogun pisze:

    @mustela bilans w UFC jest często mylący. Zauważ, że Diaz też ma podobny rekord walk co Hunt, a jest zawodnikiem top 5 lekkiej i myślę, że półśredniej spokojnie też. Powiem tylko tyle: bilans nie walczy 🙂

  14. mustela pisze:

    no tutaj sie mocno nie zgodze, bilans odzwierciedla kim jestes, no nie gadaj, ze jak ktos ma 10:1 w UFC, a ktos inny 10:11 to nic nie oddaje. To nie jest sytuacja, ze ktos ma 20:1 w KSW, tylko ta sama federacja. Ktos kto wtapia co 2ga walke, to jest mizerniak, ktoremu w sumie kazdy moze wklepac.
    Wlasnie dlatego Diaza tez nie szanuje, chodz jest lekko lepszy niz Hunt ;>

Trackbacks/Pingbacks


Napisz komentarz

Dzisiaj polecamy


Najbliższa gala

ONE Championship 98: Dreams of Gold

Data: 16.08.2019, Impact Arena, Bangkok – Tajlandia

UFC 241: Cormier vs. Miocic 2

Data: 17.08.2019, Honda Center, Anaheim, Kalifornia – USA

RIZIN 18

Data: 18.08.2019, Dolphins Arena, Nagoja – Japonia

Zobacz więcej gal »

Współpraca

Patronat medialny





Fight24 na FB i Twitter



Zaprzyjaźnione kluby

fight24 mma

Polecane serwisy

Kontakt

Znajdź nas na

Informacje

Popularne tagi

Alistair Overeem Anderson Silva Bellator BJJ BJ Penn boks Brock Lesnar Cain Velasquez Dana White Dan Henderson DREAM Fedor Emelianenko fight24.pl Frank Mir Gegard Mousasi Georges St. Pierre Grappling GSP Jan Błachowicz Jon Jones Josh Barnett Junior Dos Santos K-1 kickboxing KSW Lyoto Machida Mamed Khalidov Mariusz Pudzianowski mma MMA INFO MMA News Muay Thai Nick Diaz Randy Couture Rashad Evans Shane Carwin Tito Ortiz Tomasz Drwal TUF UFC

© 2019 FIGHT24.PL – MMA i K-1, UFC.