Kategoria | MMA

Cigano chce rewanżu z Velasquezem!

Junior dos Santos, Foto: mmafighting.com

Junior dos Santos, Foto: Esther Lin / mmafighting.com

Krótko po powrocie do Brazylii Junior dos Santos oznajmił, że chce trzeciej walki z Cainem Velasquezem. Jednocześnie przyznał, że dużym błędem było uciekanie z parteru, po tym jak kilkakrotnie lądował na plecach.

„Cain był lepszy i zasłużył na zwycięstwo, niestety ale użyłem złej strategii. Gdy byłem na ziemi, powinienem użyć jiu-jitsu, które tak bardzo trenowałem, a ja starałem się podnieść do stójki. Byłem zły, ponieważ czułem się bardzo dobrze, miałem świetny obóz treningowy, wszystko było w porządku. Ale taka jest właśnie walka. Wygrałem pierwszy pojedynek, a on dostał rewanż. Teraz ja przegrałem i też chcę się zrewanżować. Powiedziałem, chcę tej walki i odzyskam mój pas.”

Przypomnijmy. Velasquez całkowicie zdominował sobotnią walkę o tytuł mistrza wagi ciężkiej UFC, zwyciężając ją jednogłośną decyzją sędziów. Czy do kolejnego pojedynku tych zawodników dojdzie, nie wiadomo, ale nikt chyba nie ma wątpliwości, że po raz kolejny byłoby to elektryzujące widowisko.

suplementy
Tags: , , , , , , ,

40 komentarzy to “Cigano chce rewanżu z Velasquezem!”

  1. prawda pisze:

    znowu Cie zleje xd spojrz w lustro na swoja twarz : D

  2. kolbe pisze:

    fajnie się ogląda jak JDS dostaje manto ale teraz chcę zobaczyć walkę o pas z OVereemem jak już rozłoży mutanta Silve.

  3. bob pisze:

    Rewanż jak najbardziej, ale jeszcze nie teraz. Są inni kandydaci do pasa.

  4. forbiden pisze:

    Niech Dos Santos stoczy teraz min 2 walki żeby na ten pas zasłużyć.

  5. Junior Dos Santos pisze:

    Racja niech teraz z CV zawalczy AO, może Cormiere ale ten się lubi z CV to też kapa:( Moim zdaniem Cigano powinien z Werdumem albo AO zawalczyć nim zawalczy od pas… Dużego tam wyboru nie ma w tym HW:( Jedyni rywale do JDS to AO, Werdum i Cormiere a może JJ przejdzie to HW to by troche odświeżyło ta dywizję:)

  6. mm pisze:

    po tym co pokazał cain w tej walce wierze ze i w 3 ich starciu rozniesie juniora.panowie co tu kryc jak cain go w stójce lał gdzie santos ma najlepszy boks w HW.Jak juz mówiłem ze sam boks to nie wszystko.cain ma swietny boks,zapasy i mega cardio.i przy tym samym gameplayu zniszczy go 3 raz.A jak słucham juniora o tym jego jujitsu to srac mi sie chce bo mało brakowało i cain by go poddał he he.chciałbym zeby jds dostał aliego a cain werduma bo jestem pewny ze ali rozjebie go w stójce bez problemu.za darmo pasa nie dostał K1 i wygrał nawet z taką gwiazdą jak Badr Hari.Ali ma wieksze doswiadczenie na ringach i na bank by go znokautował.Nie daj panie złapali by sie przy siatce jak cain z jdsem w ich 2 walce i po paru kolanach aliego jds by spłynoł pod ta siatką

  7. dymek1 pisze:

    W rewanzy wkurwiony DOS SANTOS przejedzie po Cainie.Tak to widze

  8. Der pisze:

    Prawda jest inna Panowie. Nike usiadl z nim do stolu i kontrakt na duza kase wisi na wlosku, wiec chlopaczyna wygaduje bzdety, zeby zachowac twarz. Poza tym za przegrana dostal najwiecej na tej gali 400K baksow, wiec taka kasa nie lezy na ziemi.
    Teraz powinien zawalczyc z Overeem i jak przegra idzie na dol i znowu powinien wspinac sie po drabince, a jego gaza powinna pojsc w dol.

  9. Der pisze:

    Tutaj widac wyraznie kto blokowal twarza:
    http://www.youtube.com/watch?v=8fvjKGAWJUY
    🙂

  10. Yancza pisze:

    @ dymek1

    było już kilku „speców”, którzy wytypowali JDS jako mistrza w HW na następne lata, a Caina w ostatniej walce miał łyknąć bez problemów.

    Pożyjemy, zobczymy 🙂

  11. mustela pisze:

    Cały rok, a właściwie 13 miesięcy czekałem, żeby zobaczyć taką walke, w której Cain Dos Santosa dominuje i w sumie pomimo wszystko czuje się trochę rozczarowany, bo nie przewidziałem, że JDS będzie miał aż tak dobrą obronę przed obaleniami i jest tak bardzo silny, że będzie w stanie wstawać z parteru.
    Druga sprawa, która mnie zaskoczyła to, to że widziałem pierwszy raz Caina, który był też styrany ostro i jego ciosy nie były już tak mocarne. Na konferencji po walce przyznał, że taka była taktyka, żeby spokojnie zajmować Juniora ciągła presją i narzucić takie tempo, które NAWET jego samego (w sensie Caina) będzie męczyło. A próby obalenia i obalenia miały być głównie po to, żeby męczyć Dos Santosa, a nie nastawiać się na zakończenie.
    Jedno jest pewne, poziom zmęczenia zależy od przeciwnika. Kilka zwarć Caina i JDS, mocowań itd. i dla jednego i drugiego było to tak wielkie obciążenie, że pewnie cała walka z innymi zawodnikami przez 5 minut nie wyczerpywałaby ich w takim stopniu. Swoją drogą widać przepaść między nimi dwoma, a reszta (może za wyjątkiem Overeema i Cormiera). Cain resztą zawodników rzucał jak workami ziemniaków, Kongo, Rothwell itd.
    Ok teraz czekam tylko na to jak w taki sam sposob Cormier zdewastuje Jonesa, bo to dla mnie kolejny (po rewanżu Cain vs JDS) długo oczekiwany final, podczas którego wielu fanów JJ będzie ze zdumieniem przecierać oczy 😉

  12. Cro-cop pisze:

    Jeżeli walka będzie trwała powyżej 2 rund to Cain pokona JDS i Alistara, bo ma niesamowite cardio zajeździł JDSa to co tu mówić o Alim -120 kg masy. Taktyka Aliego na JDS – kolana w klinczu. JDS Cain 2 to lekcja pokory dla tego pierwszego żeby trzymać gardę co chodzi o parter JDSa to nie wydaje mi się aby był dużo lepszy od big foota.

  13. bob pisze:

    Cain Velasquez powinien zawalczyć ze zwycięzcą z pary Alistair Overeem vs Antonio Silva. Junior Dos Santos powinien dostać walkę rewanżową, tyle że z Werdumem. Jon Jones do wagi ciężkiej. Tak to widzę.

  14. Fedor Fan94 pisze:

    Myśle że Jeśli Dos Santos poprawił by parter i narzucił Cainowi takie tempo jak Cain Juniorowi na UFC 155 to mógłby wygrać a co do Aliego to myśle że jeśli wygra z Antonio Silvom to dostanie walkę o pas z Cainem ale z Cainem będzie miał trudniej wygrać niż z Juniorem.

  15. mustela pisze:

    Melendez ostatnio zupełnie obiektywnie wypowiadał się o JDS i bardzo go chwalił po samej walce. Mówił też, że na pewno dojdzie do 3ciej walki i oczywiście JDS może znokautować Caina, ale nie widzi na świecie nikogo, kto walcząc z Cainem 5 rund wygra na punkty. No i w sumie taka jest prawda, takiego cardio jak ma Cain nie da sie po prostu zrobić, raz, że się trzeba z tym urodzić, a dwa, że trzeba to jeszcze wypracować przez lata ciężkiego treningu.
    Ciekawe czy Alistair pokona Silve. Bo jak go nie usadzi przez pierwsze 2 rundy, to od 3ciej może mieć baaardzo ciężko. Wiadomo jest mocny, ale wytrzymałośc nigdy nie była jego mocną stroną, chodźby jego ostatnia walka na pełen dystans vs Werdum -> kiepsko to wyglądało.

  16. Fedor Fan94 pisze:

    mustela Ja myśle że Juniora nie zmęczyły próby sprowadzenia do parteru tylko Junior Dos Santos dostał kilka mocnych ciosów od Cain w stójce i później się zawiesił . Prawdę mówiąc byłem ździwiony gdy oglądałem te walkę bo w tej walcę Junior był jakiś inny niż w swoich poprzednich walkach .

  17. Fedor Fan94 pisze:

    Werdum ma dostać walkę rewanżową z Juniorem jeśli wygra z Big Nogiem Jak obstawiacie wynik tej walki? Ja myśle że Werdum ma większe szanse bo w walce z Fedorem zaprezentował się lepij niż Nogueira i ostatno Werdum poprawił stójkę ale walka walce nie równa więc nie ździwił bym się gdyby Big Nog wygrał.

  18. Fedor Fan94 pisze:

    Lepiej Sorry źle napisałem.

  19. Fedor Fan94 pisze:

    mm masz rację co do Aliego

  20. forbiden pisze:

    Ta walka pokazały jak jednopłaszczyznowuy jest dos santos. I co on bredzi o poddawaniu. W walce z carwinem gong kończący trzecią walke uratował go przed porażką przez duszenie…

  21. heat pisze:

    taaaaaa i znowu to samo xd jak JDS znokautowal Caina to jezdziliscie po Cainie ze slaba szczena itp. a teraz jak JDS przegral to wychwalacie go pod niebiosa i zjezdzanie Juniora jakie to on kiepski…. wezcie sie w czolo puknijcie i miejsce jedna opinie o jednym i drugim a nie zmieniacie ja o 180 stopni w zaleznosci kto wygra. Po walce z Mirem mnostwo komentarzy ze nikt nie przejdzie przez boks JDS a teraz mieszacie go z blotem. Żenada.

  22. kolbe pisze:

    heat, zauważyłem dokładnie to samo, a ja od początku wiem, że jedyną ofensywą jaką ma JDS to prawy sierp, jeśli ten nie wejdzie to ma małe szanse w czołówce HW, z Werdumem też nie ma szans jeśli wejdą do parteru – JDS nigdy w tej płaszczyźnie nie walczył a jeśli już to jak widać przegrał, Werdum ma obecnie najmocniejszy parter w UFC, potrafi wyprowadzić ofensywę w każdej pozycji

  23. Daniel pisze:

    nie porównujcie Caina do Werduma, JDS rozniesie go jak za pierwszym razem, swoją drogą wkurza mnie teraz te ciągłe mieszanie JDSa z błotem, przegrał walkę rewanżową i to jest powód do jechania po nadal jest świetnym zawodnikiem i wątpie, że prędko zejdzie z drugiego miejsca w rankingu HW

  24. bad pisze:

    Ja od początku byłem za CV a JDS nie lubię i pytałem po ostatniej walce gdzie teraz są fani JDS. Dziwnie ucichli fani jego boksu nie do przejścia 🙂 Cwaniaczek z kliczkami chciał się mierzyć…

  25. Junior Dos Santos pisze:

    Moim zdaniem CV, AO i JDS każdy z nich zasługuje na pas… I tak serioo to po 5 walkach np CV z JDS szłoby ocenić czy jest różnica… Moim zdaniem każdy z nich jest godny pasa. Ale tam trzeba też mieć troche szczęscia… Bo JDS mial lucky Puncha w pierwszy starciu z CV… I mimo iż uwielbiam Ciagano to jego pierwsza walka byla szczęsciem i nie uwazam ze on powienien miec wtedy pas…

  26. Daniel pisze:

    może i trochę pocwaniakował , ale to dzięki sukcesom stal się tak pewny siebie, zresztą wydaje mi się ,że większym cwaniakiem jest Ali, zresztą patrząc na jego ‚szybkość’ i kondycję to wątpię aby miał szansę z JDSa tym bardziej z Cainem

  27. Daniel pisze:

    może i trochę pocwaniakował , ale to dzięki sukcesom stal się tak pewny siebie, zresztą wydaje mi się ,że większym cwaniakiem jest Ali, zresztą patrząc na jego ‚szybkość’ i kondycję to wątpię aby miał szansę z JDSa tym bardziej z Cainem…

  28. forbiden pisze:

    Ja nie wychwalałem nigdy Dos Santosa i ciesze sie że Cain pokazał jak z nim trzeba walczyć.

  29. Rev pisze:

    Wydaje mi si, że przesadza. Miał szansę, dostał sromotne lanie, niestety boks to nie wszystko w mma. niech walczy z Overkoksem, będzie miał swoja idealna walkę bokserską.

  30. Daniel pisze:

    dostał lanie, ale tak naprawdę nikt poza Cainem nie jest mu teraz w stanie zagrozić, a jak mocny jest Overeem to się mam nadzieję przekonamy w tym roku

  31. Petr pisze:

    Tak czy inaczej konina dostanie pas.

  32. Manitou pisze:

    Niedawno wszyscy pisali, że Junior pokona Caina boksersko. Teraz, że Cain ponownie zdominuje Juniora. Zmieniacie zdanie jak wiatr zawieje.

    Ja tam chętnie zobaczę ich 3, 4, a nawet 5 pojedynek.

  33. mustela pisze:

    Obstaje nadal przy tym, ze klincze wykonczyly JDS. Sam mowi, ze byl zajebsicie przygotowany ale mial zla taktyke. Pamietam taka sama sytuacje z Filipovicem, jak po walce z Fedorem mowil: „na treningach walczylem 20 minut co minute zmieniali mi sie przeciwnicy i dawalem rade, a podczas walki z Fedorem nie mialem sil”. Wszystko zalezy kogo sie ma naprzeciwko siebie.
    Pomimo, ze JDS dostal sromotny wpierdziel, to jednak w moim odczuciu zaprezentowal sie baaardzo dobrze. Przyjac potrafi, serce ma mistrzowskie, uderzyc umie najlepiej, obalic da sie tylko najlepszym, a przytrzymac na ziemi nie da sie chyba nikomu. Chcialbym jego walke z AO zobaczyc.

  34. mustela pisze:

    Aaa i najwazniejsze, mamy to szczescie, ze interesujemy sie MMA w dobie Prime HW. Za iles tam laty jak bedzie posucha, to bedziemy mogli gadac o tych super walkach i zawodnikach, tak samo jak niektorzy kibice boksu moga wspominac z lezka w oku Aliego, Foremana, Tysona, Holyfielda albo Levisa.
    Velasquez, JDS, Overeem, nawet Carwin, Lesnar, Big Foot, Werdum albo taki twardoglowy Roy Nelson, wielu z nich moze walczyc ze soba po kilka razy i walki roznie sie moga skonczyc i zawsze byc ciekawe. Przy bardzo wyrownanym poziomie o zwyciestwuie moga decydowac rowneiz inne czynniki.

  35. patryk091 pisze:

    powiem szczerze, że nie, którym ludziom się w głowach pierdoli to, że JDS przegrał to nie trzeba go skreślać pamiętajmy JDS nie przegrał z Cainem 3 czy 4 razy pamiętajmy, że jest po 1 a jak cain przegrał z JDS to też gadali, że ma słabą szczękę itp. ludzie myście trochę to nie boli jak ja czytam na rożnych portalach o JDS to mnie głowa boli jak można takie głupoty pisać a jak dojdzie do ich 3 starcia i Cain przegra to też będziecie pisać, że jest taki i taki opamietajcie się.

  36. Petr pisze:

    Cain,Jds i AO podobny poziom a dywagacje i przepychanki na temat szklanych szczek,umiejetnosci bokserskich,gp weryfikuje ring ale Prime Chemicznego wlasnie nadchodzi…wspomnicie moje slowa.

  37. gogzo pisze:

    teraz to wszyscy mówią że jds dostał że przegra następną walke i że 2 walki musi stoczy bo sranie bo to . moim zdaniem jds zasłużył jak najbardziej na rewanż

  38. ignatioos pisze:

    co do koniny wszystko zalezy jak zaprezentuje sie w najblizszej walce z Silva.bo ciezko jest cokolwiek powiedziec o nim po walce z chorym Lesnarem.szczerze powiem ze nie napalam sie nadzieja…

  39. heat pisze:

    patryk091 O to wlasnie mi chodzi! Swoja droga JDS przegral po raz pierwszy w swojej karierze UFC i to z nie byle kim tylko z k*rwa Cainem Velasquezem! I debilne jest mowienie ze musi minimum 2 walki stoczyc zeby na rewanz zasluzyc. Dos Santos wyrobil sobie sciezke do pasa wczesniej bardzo efektownymi walkami w wiekszosci konczonymi przez KO. Cain po 1 walce dostal szanse rewanzu to niby dlaczego nie mialby Cigano? A zdziwicie sie jaka forme zaprezentuje konina przeciwko konkretnej czolowce wagi ciezkiej kiedy nie jest juz na swoim sterydzikach

  40. kolbe pisze:

    bez sensu jest robić 3 walki prawie pod rząd, ja bym chciał teraz zobaczyć obu panów w starciu z Overeemem a potem niech się trzaskają co weekend

Trackbacks/Pingbacks


Napisz komentarz

Dzisiaj polecamy


Najbliższa gala

Babilon MMA 16: Rutkowski vs. Runge

Data: 25.09.2020 – DPD Arena, Legionowo – Polska

Bellator Euro Series 8: Edwards vs. Van Steenis

Data: 26.09.2020 – Allianz Cloud, Mediolan – Włochy

UFC 253: Adesanya vs. Costa

Data: 26.09.2020 – Fight Island, Yas Island, Aby Zabi – ZEA

RIZIN 24: Nasukawa vs Tanaka

Data: 27.09.2020 – Saitama Super Arena, Saitama – Japonia

Zobacz więcej gal »

Współpraca

Patronat medialny





Fight24 na FB i Twitter



Zaprzyjaźnione kluby

fight24 mma

Polecane serwisy

Kontakt

Znajdź nas na

Informacje

Popularne tagi

Alistair Overeem Anderson Silva Bellator BJJ BJ Penn boks Brock Lesnar Cain Velasquez Dana White Dan Henderson DREAM Fedor Emelianenko fight24.pl Frank Mir Gegard Mousasi Georges St. Pierre Grappling GSP Jan Błachowicz Jon Jones Josh Barnett Junior Dos Santos K-1 kickboxing KSW Lyoto Machida Mamed Khalidov Mariusz Pudzianowski mma MMA INFO MMA News Muay Thai Nick Diaz Randy Couture Rashad Evans Shane Carwin Tito Ortiz Tomasz Drwal TUF UFC

Copyright © 2020 SFD S.A..