UFC wchodzi na rynek indonezyjski

MMA Junkie informuje, że UFC zawarła umowę z indonezyjską platformą medialną MNC. Dzięki temu UFC zwiększy swoje wpływy na rynku azjatyckim.

Ludność Indonezji liczy sobie ponad 245 milionów i wciąż rośnie przez co jest czwartym najludniejszym krajem na świecie. MNC Media to telewizja, radio oraz drukarnie, które mogą w znaczący sposób promować wydarzenia organizowane przez UFC.

Umowa zawiera informacje dotyczące najbliższej przyszłości oraz odzwierciedla strategię na globalny rozwój. Oprócz Europy, Australii i Południowej Ameryki, Azja będzie kolejnym rynkiem zbytu dla produktów UFC. Skupiając się na krajach o tak dużej liczbie ludności jak Indie czy Indonezja, UFC ma nadzieję na promocje swojej marki. Dodatkowo w planach jest produkcja indonezyjskiej serii The Ultimate Fighter aby wprowadzić i przedstawić swój produkt na rynku. Co do Chin, zobaczymy czy UFC może negocjować kontrakt w największym kraju na kontynencie azjatyckim.

7 thoughts on “UFC wchodzi na rynek indonezyjski

  1. Tak sobie powalczyć mógłby Materla jak ma każda płaszczyzne słabszą od Mameda nie mówiąć o kordynacji i szybkości.
    Predzej Materla z Błachowiczem mogliby gdyby chcieli w jednej kategorii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *