Kategoria | Wyniki gal

UFC Fight Night 69 Jędrzejczyk vs. Penne – wyniki

ufc.com

ufc.com

Wyniki po przejściu.

Walka wieczoru:
115 lbs: Joanna Jędrzejczyk pokonała Jessicę Penne przez TKO (ciosy) 4:22, runda 3 – walka o pas wagi słomkowej kobiet

Karta główna (godzina 21:00 czasu polskiego):
145 lbs: Tatsuya Kawajiri pokonał Dennisa Sivera przez jednogłośną decyzję
170 lbs: Peter Sobotta pokonał Steve’a Kennedy’ego przez poddanie (duszenie zza pleców) 2:57, runda 1
155 lbs: Nick Hein pokonał Łukasza Sajewskiego przez jednogłośną decyzję

Karta wstępna (godzina 18:00 czasu polskiego):
145 lbs: Makwan Amirkhani pokonał Masio Fullena przez poddanie (duszenie zza pleców) 1:41, runda 1
155 lbs: Mairbek Taisumov pokonał Alana Patricka przez TKO (wysokie kopnięcie i ciosy w parterze) 1:30, runda 2
145 lbs: Arnold Allen pokonał Alana Omera przez poddanie (gilotyna) 1:45, runda 3
145 lbs: Noad Lahat pokonał Niklasa Backstroma przez większościową decyzję (28-28, 29-28, 29-28)
185 lbs: Scott Askham pokonał Antonio dos Santosa przez TKO (uderzenia)  2:52, runda 1
155 lbs: Magomed Mustafaev pokonał Piotra Hallmanna przez TKO (lekarz) 3:24, runda 2
135 lbs: Taylor Lapilus pokonał Yutę Sasakiego przez TKO (ciosy) 1:26, runda 2

Nick Hein vs. Łukasz Sajewski
Walka lekkich była wyrównana i w większości toczyła się w dystansie kickbokserskim. Odwrotnie ustawiony Niemiec skuteczniej punktował, dobrze pracował na nogach i często kontrował szarże Wookiego. Polak na początku walki często próbował spychać rywala na siatkę ale Nick nie dawał się obijać i skutecznie odwracał pozycje ustawiając Łukasza plecami do ogrodzenia. Dodatkowo  w II i III rundzie Sajewskiemu we znaki dawały się braki kondycyjne. Ostatecznie na kartach wszystkich sędziów Hein zasłużenie wygrał każdą rundę.

Peter Sobotta vs. Steve Kennedy
Od początku walki to Niemiec był stroną dominującą, Peter częściej trafiał w stójce i sprowadzał walkę do parteru. Później również Steve próbował obalać ale jego atak został zatrzymany pod siatką, Sobotta znakomicie obrócił rywala i zapracował na wpięcie za plecy. Gdy zdobył dogodną pozycję założył duszenie, którym zmusił Australijczyka do klepania.

Dennis Siver vs. Tatsuya Kawajiri
Walka piórkowych na pewno nie była łatwą dla sędziów punktowych. O ile pierwsza runda niewątpliwie została zapisana na konto Dennisa tak pozostałe były bardzo bliskie. Dopóki walka toczyła się w stójce przeważał Siver jednak gdy pojedynek (za sprawą obaleń Japończyka)  przenosił się do parteru dzięki pracy z góry dominował Kawajiri. Mimo to po 15 minutach walki sędziowie byli zgodni, wszyscy wskazali Tatsuyę jako zwycięzcę tego boju.

Joanna Jędrzejczyk vs. Jessica Penne
Jak można było się spodziewać stójka bez cienia wątpliwości należała do Polki, Joanna punktowała rywalkę ciosami pięściami i łokciami dodatkowo często odwołując się do kopnięć. Amerykanka skupiała się na wyszukiwaniu dobrego momentu do próby obalenia ale Jędrzejczyk dobrze się broniła a tuż po obaleniach błyskawicznie wracała na nogi. W drugich pięciu minutach mistrzyni kapitalnym łokciem uszkodziła nos rywalki i doprowadziła do mocnego krwawienia, pomimo przyjęcia sporej ilości uderzeń Pene nie odpuszczała i szukała okazji do sprowadzenia walki do parteru. Pod koniec trzeciej odsłony Polka kolejny raz mocno zaatakowała a sędzia widząc bezradną Jessicę przerwał walkę.

suplementy
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

46 komentarzy to “UFC Fight Night 69 Jędrzejczyk vs. Penne – wyniki”

  1. Grze pisze:

    Ma ktos streama do gali?

  2. rampage pisze:

    Cholera, fajna walka i doktor przerwał ehhh.

  3. Morla pisze:

    no cholera, szkoda, zdrowie najważniejsze, choć już z takimi rozcięciami pozwalali walczyc

  4. Yoshi pisze:

    Mustafaev w stójce lepszy i punktował Hallmanna, ale Płetwal miałby szanse po obaleniach i pracy z góry i może decyzję by wyciągnął. Szkoda, że tak zakończyła się ta walka.

  5. Rabittt pisze:

    Pierwsza runda dla Niklasa, druga bez wątpienia dla Noada.

  6. Yoshi pisze:

    Lahat zasłużenie wygrał. Obijał w stójce Szweda i w parterze też sobie nieźle poradził. Backstrom w 3 rd już tylko lay n pray uskuteczniał.

  7. der pisze:

    Rampage- jak pozbyć się tych reklam przy streamie??

  8. rampage pisze:

    @der- najpierw kilkasz na duży pomarańczowy krzyżyk i otwiera sie owa zakładka. Dalej oglądasz w tej nowej zakładce i reszte okienek juz tam mozna zamknąć bez problemu.

  9. der pisze:

    Dziekuje i trzymam kciuki za reszte Polaków! 😉

  10. Yoshi pisze:

    Taisumov pieknie pojechał Patricka, który walczyl bardzo chaotycznie i zdawało się, że nie miał pomysłu na walkę.

  11. szkoda Hallmanna ale dał dobrą walkę i myślę że by ją wygrał u sędziów

  12. rampage pisze:

    Makwan Amirkhani pewnie znowu bonusa zgarnie hehe

  13. Tołhaj pisze:

    Ma ktoś link do gali?

  14. rampage pisze:

    Nick Hein skoksowany się wydaje

  15. Rabittt pisze:

    Niestety pierwsza i druga runda dla Niemca.

  16. Junior Dos Santos pisze:

    To jest to o czym ciągle pisze… Polscy zawodnicy nie maja kondycji.. masakra… Fajna walka Sajewskiego ale Hein go przerosl totatalnie… Polacy KSW to max dla Was 🙂 JJ moz pokaze jak sie walczy i uratuj honor Polski 🙂 Kobieta:)

  17. Sajewski nędza 🙁 z taką pracą nóg i kondycją to nie do tej ligi

  18. Yoshi pisze:

    Sajewski bardzo ale to bardzo słabo. Nie pokazał absolutnie nic zresztą podobnie jak Hein. Forma jak u emeryta u Sajewskiego i żadnej inicjatywy. Ta walka nie powinna trafić na kartę główna a na otwarcie prelimsów i to jeszcze słabe by było.

  19. Junior Dos Santos pisze:

    Panowie jak ja pisze, ze ktoś jest slaby to nie raz mi ktoś powiedział, ze co się czepiam… Ciekawe jakbym ja walczył w klatce… ogólnie po to jest forum, by wyrażać swoje zdanie… Nie krytykuje nikogo… ale jak ktoś jest slaby, to o tym pisze… Jak ktoś jest mega dobry to go chwale i doceniam… to już nikomu nie przeszkadza… Ale jak czasem się powie coś na minus to źle 🙂

  20. hehe pisze:

    jest jakis link? bo ten podany nie dziala:(

  21. rampage pisze:

    Wreszcie konkretna walka będzie 🙂 mam nadzieję, że max 2 rundy

  22. Binek pisze:

    Aśka masakruje…:D

  23. rampage pisze:

    Aśka bardzo pyszna po walce. Pierwsza obrona dopiero. Wielkie słowa. Gadelha wraca albo Agiular.

  24. JJ MA NIEWĄTPLIWIE NAJWIĘKSZE JAJA W POLSKIM MMA 🙂

  25. Junior Dos Santos pisze:

    Szkoda, ze w kategorii Rondy nie walczy 😀

  26. Aśka pyszna ?:) to co powiedziała to niestety ( dla jej przeciwniczek ) prawda 🙂 dziewczyna wie jak robić show :)a w USA kochają takie gwiazdy 🙂

  27. Yoshi pisze:

    Penne mnie zaskoczyła, że tyle wytrzymała i dała radę dalej walczyć pomimo takiej masakracji. Aśka jest po prostu bestią. Niesamowita siła i dynamika jak na tę wagę. Stójka mistrzowska. Wielkie brawa dla Jędrzejczyk. Możemy być dumni.

  28. rampage pisze:

    Ale walczy np w kategorii Page VanZant 🙂 już mi się przypomniało jak po 3 obronach Benson Henderson chciał pobić rekord Silvy w liczbie obron 😛

  29. Junior Dos Santos pisze:

    Dzięki Rampage 🙂 Nie interesuje się kobiecym MMA 🙂 znam Ronde ze słyszenia, VanZant i ta druga ładną blondi 🙂 O uszy mi się obiło Cat Zigano 🙂 Szkoda by mi było takiej ślicznej buzi jak Page, by JJ ją obiła 😀 hehehe

  30. rzeczywiście szkoda tej VanZant:) może faktycznie zbrzydnąć po walce o tytuł 🙂

  31. IronMike pisze:

    Te junior … Pisales ,ze Aska to papierowy mistrz kiedys . Mowiles ,ze nie da rady obronic 2 razy tytulu. Jeden juz ma za soba 🙂 Poza Aska nasi tradycyjnie zawiedli , szkoda

  32. rs6 pisze:

    Sobotta wygral czyli nie wszyscy zawiedli a tak z innej beczki po ty co zopbaczylem wczoraj to lepiej niech nie dojdzie do walki kowalkiewicz vs jedrzejczyk bo bedzie masakra a szkoda bylo by karoliny

  33. Junior Dos Santos pisze:

    Zwracam honor Mike 🙂 wygrała to jedno 😉 ale ta JJ ma większe jaja niz mamed i ta cała jego brodata banda 😉

  34. IronMike pisze:

    Brodata banda nie ma jaj i kisi sie w ksw. Aslambek sprobowal za granica , przegral z tym dunczykiem Djursa i boi sie walczyc poza ksw. Mamed obil jakiegos ogora poza ksw i te dwie walki z Santiago to tez bedzie na tyle chyba. Aska jest ambasadorem arachiony olsztyn ,reszta to tlo.
    rs6
    Zobaczymy czy Karolina bedzie chciala zlapac za gorace i pojsc tam gdzie najtrudniej czy pojdzie droga objania ogorow . Ok , Faria to jakis w miare przeciwnik ale niedlugo czeka ja syndrom Mameda w tym ksw. Fajnie by bylo gdybysmy mieli dwie czolowe slomkowe w ufc, jednak mistrz po przejsciu Karoliny i tak nie bedzie zagrozony

  35. Junior Dos Santos pisze:

    Brodata banda nie ma skillsow 😉 Pewnie Aśka wyjedzie za rok do stanów i tam z najlepszymi trenować bedzie 😉

  36. Dos Santos jesteś nudny 🙂 po co wogóle wchodzisz na tą stronę skoro uważasz że polskie mma jest do dupy ?:) twoje wywody już na prawdę są męczące i nie wiem jaki jest ich cel ?:) każdy kto się interesuje tym sportem wie że żeby mieć więcej mistrzów to trzeba w Polsce zbudować najpierw odpowiednie struktury które będą wyłapywać największe talenty w jak najwcześniejszym wieku i je odpowiednio i profesjonalnie prowadzić 🙂 MMA w Polsce się rozwija i za 5 , 10 lat z pewnością będziemy mieć więcej młodych świetnych fighterów którzy będą podbijać UFC

  37. Ridge pisze:

    ta Gadaleha czy jakoś tam jest na tym samym poziomie co Aśka. Nie rozumiem tego myslenia typu „aska jest nie zagrożona” . Powiem tak jest w ch…j zagrożona z jej strony.

  38. zagrożona ?:) z Gadaleha walczyłą jak jeszcze nie miała zbyt dużego doświadczenia w walce z grapplerami 🙂 i chyba nie zauważyłeś że JJ się ciągle rozwija i jest tytanem pracy 🙂

  39. osobiście chciał bym zobaczyć tą Albu w walce z jakąś dobrą zawodniczką i jestem ciekaw jak się będzie ona rozwijać bo tylko ktoś tak silny fizycznie jak ta Albu byłby grozny dla JJ parterze

  40. Ridge pisze:

    ja tu zwaracam uwagę , że JJ może dostać jak zlekceważy.Nic wiecej nic mniej.

  41. Junior Dos Santos pisze:

    Bruce to forum i kazdy moze swoje zdanie tu wyrażać 😉 polscy zawodnicy kondycji nie maja sa strasznie słabi i tu nie wiem czy by nawet Greg J im pomógł 🙂

  42. Durden pisze:

    Może i forum ale Ty Junior jesteś cholernie monotematyczny bo albo gadasz jaki to JJ jest wspaniały i w ogóle albo gadasz na polskie mma. Z tego co pamiętam z Twoich wcześniejszych wypowiedzi nie trenujesz mma a madrzysz się niesamowicie chociaż potrafisz tylko siedzieć przed komputerem i pieprzyc smuty.

  43. cain pisze:

    Junior tak jak cie lubie tak teraz nie moge sie z toba zgodzic nie uwazam by Polskie mma było słabe dzis bedąc na zawodach przekonałem sie jak wazne sa sciany na treningach rozwalam duzo lepszych gosci niz w walce w walce jest obycie ze stresem i wgl jedzie taki mamed do brazyli i zawodzi czy gdzies tam w polsce mu dobrze z polską cała za nim bo tu jest bożyszczem ktos tu przyjezdza i ma miekie nogi ufc to neutralny grunt i bycie tam bożyszczem jak Anderson Silva sprawia ze stajesz sie magiczny umiejetnosc radzenia sobie ze stresem takze ale Polacy to wojownicy z krwi i kosci taki Materla czy Borys Mankowski to dobrzy o ile nie bardzo Dobrzy fighterzy sam walcze i miec poziom zblizony kiedy kolwiek do nich to marzenie

Trackbacks/Pingbacks


Napisz komentarz

Dzisiaj polecamy


Najbliższa gala

Bellator 223: Mousasi vs. Lovato Jr

Data: 22.06.2019, SSE Arena, Londyn – Anglia

UFC Fight Night 154: Moicano vs. Korean Zombie

Data: 22.06.2019, Bon Secours Wellness Arena, Greenville, Południowa Karolina – USA

BKFC 6: Malignaggi vs. Lobov

Data: 22.06.2019, Florida State Fairgrounds, Tampa, Floryda – USA

Zobacz więcej gal »

Współpraca

Patronat medialny





Fight24 na FB i Twitter



Zaprzyjaźnione kluby

fight24 mma

Polecane serwisy

Kontakt

Znajdź nas na

Informacje

Popularne tagi

Alistair Overeem Anderson Silva Bellator BJJ BJ Penn boks Brock Lesnar Cain Velasquez Dana White Dan Henderson DREAM Fedor Emelianenko fight24.pl Frank Mir Gegard Mousasi Georges St. Pierre Grappling GSP Jan Błachowicz Jon Jones Josh Barnett Junior Dos Santos K-1 kickboxing KSW Lyoto Machida Mamed Khalidov Mariusz Pudzianowski mma MMA INFO MMA News Muay Thai Nick Diaz Randy Couture Rashad Evans Shane Carwin Tito Ortiz Tomasz Drwal TUF UFC

© 2019 FIGHT24.PL – MMA i K-1, UFC.