Oglądaj walkę Pudziana z Polski i z zagranicy w ipla!

Dzięki współpracy z telewizją ipla będzie możliwość obejrzenia KSW 13 na żywo w internecie.

W piątek, 7 maja o godz. 20:30, początek KSW XIII. W ipla będziesz mógł ją obejrzeć w systemie pay-per-view.

Jak uruchomić transmisję live w ipla?


Największym wydarzeniem piątkowego wieczoru będzie walka Mariusz Pudzianowskiego z Yusuke Kawaguchim.

W programie zawodów KSW XIII znajdują się również obrona mistrzowskiego pas przez Mameda Khalidova (KSW Team), pojedynek o pas międzynarodowego mistrza Federacji KSW w limicie wagowym do osiemdziesięciu pięciu kilogramów z udziałem Krzysztofa Kułaka (KSW Team), finał turnieju w „królewskiej kategorii”, a także nowy turniej wagi lekkociężkiej.

Cały turniej będzie można śledzić w ipla bez reklam w telewizji internetowej ipla. Transmisja ta jest płatna w modelu pay-per-view.

Dostęp do  tego wydarzenia będzie możliwy tylko dla użytkowników, którzy wykupią jednorazowy kod dostępu do transmisji (kod pay-per-view). Kod ten, należy wpisać we wskazane w aplikacji pole podczas uruchamiania transmisji z turnieju KSW.

Użytkownikom kont VIP, którzy byli zainteresowani obejrzeniem gali, wysłaliśmy już darmowy kod dostępu (prosimy o sprawdzenie skrzynki pocztowej e-mail podanej podczas rejestracji). Jeśli właśnie kupiłeś/aś konto VIP i chcesz otrzymać kod dostępu do transmisji, skontaktuj sie z nami jak najszybciej na adres pomoc@ipla.pl .

Więcej informacji na temat tego w jaki sposób możesz otrzymać kod dostępu, znajdziesz już wkrótce na naszej stronie.

UWAGA: Dla tej transmisji nie będą obowiązywać ograniczenia terytorialne. Będzie dostępna zarówno dla polskich jak i zagranicznych użytkowników.

konfrontacja.com

9 thoughts on “Oglądaj walkę Pudziana z Polski i z zagranicy w ipla!

  1. wydaje mi się, że nie będzie to jakas wysoka suma ;> zapewne opłacić będzie można przez sms wiec kwota do 11 zł nie powinna być wysoka.

    Co do otwartego polsatu to jak sie dobrze orientuje puszczą tylko walke Mameda i Pudziana, jesli sie myle niech mnie ktos poprawi

  2. naaah 3h transmisji bedzie wiec mozna sie jeszcze spodziewac turnieju do 95kg. 2 walk napewno nie bedzie, bedzie znacznie wiecej, pudziana i mameda samego wsadza w ostatnia godzine transmisji jak sadze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *